Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_16977

Novinka od Dolce&Gabbana

Letní limitovaná edice Italian Zest od Dolce&Gabbana vznikla kombinací kultovních vůní Light Blue a Light Blue Pour Homme.?Italian Zest je inspirován italskou „scorza di limone“ – citrusovou kůrou. Tyto nové vůně? představují radost z letního slunného dne na Capri.

Vyniká bohatými esencemi z nejkvalitnějších italských citrusů. Citrus pro ni, bergamot pro něj. Italian Zest nabízí bohatý a neskutečný zážitek, který evokuje jedinečnost svěžích tónů.

S létem přicházejí barvy a život na Capri. Ostrov nás vítá oslňující atmosféru plnou radosti, lásky a smyslnosti. Light Blue Italian Zest je předzvěstí jiskrného a slunného léta.

LIGHT BLUE ITALIAN ZEST

V letní variaci parfumér Olivier Cresp podtrhuje smysl kalábrijského citrónu typického pro Light Blue se svěžím květinovým podtextem.

Z ručně? sklizených citrónů nazývaných “limoni primofiore” je extrahovaná ona svěží vůně?. Kůra i dužina jsou citlivé na tepelné zpracování, proto se využívá speciální metoda za studena, pro vytvoření přírodní esence se silným podpisem citrusů.

Zářící vůně? je tvořena vrchními tóny sicilského cedru a jablky Granny Smith, vůně? je živější a šťavnatější. Bílá růže a okvětní lístky jasmínu dodávají vůni specifické charisma. Jemná ambra a pižmo jsou v kombinaci s ostatními ingrediencemi ještě? více luxusnější.

Nová tvář? středomořské ženskosti odhaluje tajemství skrz Italian Zest.

 

LIGHT BLUE ITALIAN ZEST POUR HOMME

Parfumér Alberto Morillas znovuobjevuje Light Blue Pour Homme převzetím čerstvého bergamotu, bohaté citrusové esence s jemnými aspekty pepře, pižma a dubu.

Citrus bergamia má tvar malého žlutého pomeranče, který je pěstován pouze v Kalábrii. Esenciální olej je získáván postupným loupáním ovoce a následným ochlazením, aby se ochránilo jeho jemné aroma.

Italian Zest explozí čerstvého bergamotu podtrhuje kontrast Light Blue Pour Homme svou svěžestí a smyslností.

Vrchní tóny letního koktejlu z grapefruitu, mandarinky, pepře a jalovce vyzdvihují rozmanitost růžového dřeva a rozmarýnu, které jsou srdcem vůně?. Celkový kontrast vůně? odráží kadidlo a pižmo.

BALENÍ

Barva zářivé? žluté šťávy z citrusů vytváří efekt slunečních paprsků na víčku. Nebesky modrá krabička je zdobena retro hravým designem v podobě? skal Faraglioni.           

Dostupné v Sephora.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

KNIHY

Generální partneři portálu:

 

 

 

 

 

 

Partneři portálu:

  

         

 

      

Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  www.bydletestylove.cz 

www.HMGmagazine.cz  

TOPlist