Doporučujeme

V kinech od listopadu:


JAMES BOND - 007

NENÍ ČAS ZEMŘÍT

image_14412

Až 80 % problémů s digitálními technologiemi lze řešit na dálku

S běžnými IT problémy už není třeba spěchat do servisu nebo se dobývat do call centra. Na český trh vstupuje startup Marwin.help, který svým klientům nabídne kompletní poradenství v oblasti digitálních technologií na dálku. Zkušení odborníci pomohou vyřešit problémy od připojení k wifi až po výběr nové počítačové sestavy. Uživatelé tak budou mít svého osobního IT poradce k dispozici okamžitě a odkudkoliv. Pro konzultace totiž Marwin.help využívá výhradně prostředí webové stránky, telefonu nebo augmentované reality. Vzdálená podpora snižuje bezpečnostní rizika a má potenciál výrazně zrychlit řešení technologických problémů.

Marwin.help nabízí svým klientům služby osobního IT asistenta, který poradí s nefunkční wifi, či používáním konkrétní aplikace. „Ke každému klientovi přistupujeme individuálně. Vedle osobního bankéře či lékaře tak mohou uživatelé mít i svého IT poradce, který pomůže s každodenními problémy. Profesionálům z oboru zase dokážeme výrazně ušetřit čas,“ říká Marcel Kasanický, zakladatel služby Marwin.help, a dodává, že přes 80 % problémů s digitálními technologiemi lze vyřešit na dálku, zcela bez nutnosti navštívit servis nebo zdlouhavě kontaktovat call centrum.

Důležitá „mikropomoc“

Rozvoj technologií a nárůst využívání digitálních produktů a služeb vede ke stále větší potřebě starat se o zákazníky, kteří čelí nástrahám digitálního světa. Přesun spotřebitelů do virtuálního prostředí, akcentovaný mimo jiné i současnou koronavirovou pandemií, má za následek rostoucí důležitost zákaznické podpory na dálku i rychlých řešení: „Uživatelé potřebují někoho, na koho se mohou obrátit s každodenními problémy v oblasti IT, ale i v otázkách nových technologií jako je bankovní identita nebo virtuální realita,“ komentuje Kasanický.

Společnost Marwin.help chce svým zákazníkům poskytnout také služby takzvané mikropomoci:„Problémy nebo potřebu pomoci s technologiemi řešíme v této době skoro všichni a je jedno, jestli jste začátečník nebo pokročilý uživatel. S těmito věcmi se pak většinou obracíme na přátele nebo známé. Ti často nemají čas hned, nebo už nám přijde trapné, otravovat je pořád dokola. My chceme být takovým ,IT kamarádem‘, na kterého se můžete obracet pořád a s čímkoliv a rozhodně ho nebudete obtěžovat,“upřesňuje Kasanický.

Mikropomoc má řešit nejběžnější problémy jako je například přepnutí anglické klávesnice, zapojení myši nebo aktualizace telefonu: „Chceme lidem ukázat, že žádný úkol pro nás není moc malý. Že s námi mohou řešit opravdu cokoliv. Od toho tu jsme,“ dodává Kasanický.

Poradí i v otázkách bezpečnosti

Kromě technické podpory chce Marwin.help vzdělávat své uživatele a naučit je, jak bezpečně využívat digitální technologie. Experti uživatelům vysvětlí bezpečné používání aplikací a digitálních služeb nebo osvojení si pravidel pro vytváření a používání bezpečnostních hesel. Poradí také se správným zabezpečením dat a aktualizací antiviru. 

„Digitalizace jde ruku v ruce s řadou bezpečnostních rizik, které bychom neměli brát na lehkou váhu. Naším cílem je dosáhnout větší informovanosti o aktuálních hrozbách v online prostředí, jako je například phishing, a ukázat uživatelům, jak se účinně chránit,“ říká Kasanický.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

KNIHY

FOTOREPORTY

Generální partneři portálu:

 

Partneři portálu:

  

         

 

      

Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz

www.nejlepsikavarny.cz

TOPlist